آ
-
آقاربی، کیانا
بررسی مثلث هنرمند، اثر، مخاطب (توجه به تعامل نقاشی با مخاطب) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 14-25]
ا
-
اصغرینیا، آیناز
واکاوی مفاهیم طنز، حماقت و روزمرگی در دو نقاشی «بازی کودکان» و «جنگ بین کارناوال و روزهداران» اثر پیتر بروگل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 26-37]
-
اکبرپور، امیر
تراژدی تاریخ: کمون؛ اثر پیتر واتکینز [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 110-118]
-
اکبرپوران، صبا
ترس و پروپاگاندا: نازیسم و مفهوم «هنر منحط» [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 73-84]
-
امامی، مونا
«هنر و مخاطب» نوشته نیک زنگویل [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 47-67]
-
امیربیگی، جهانبخش
گفتوگو با مریم راستی [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 111-120]
-
امیربیگی، جهانبخش
در مسیر پروانه شدن: گفت وگو با هورا میرشکاری [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 154-157]
ب
-
بلخاری قهی، حسن
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
پ
-
پارسایی راد، آیدا
ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
-
پارسایی راد، آیدین
ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
ت
-
تاکی، شادی
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
-
توحیدی، مریم
پژوهشی پیرامون ویژگیهای زبان و بیان در نقاشی دیجیتال [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 38-47]
-
توحیدی، مریم
پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
ح
-
حسنپور، تارا
بازنگری نقدهای وارد بر نظریۀ نهادی؛ کدام نظریۀ نهادی؟ [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 25-33]
-
حیدری، نصیبه
چالشی در باب هنرمند مؤلف: ارتباط بین آثار رنه مگریت با نوشتههای ادگار آلن پو و ترجمه شارل بودلر [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 12-24]
-
حیدری، نصیبه
هنر برای آزادی پژوهشی در شکل گیری سورئالیسم مصر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 37-53]
خ
-
خالصی، شایان
«ضرورت مطالعه و گردآوری هنر ایرانی» نوشته یوکا کادویی و ایوان سانتو [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 77-90]
-
خسروآبادی، علیرضا
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
د
-
دادجو، سحر
«نقش و اهمیت خواننده و عمل خوانش در "مرگ مولف"رولان بارت» نوشته آریا جاتی [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 51-56]
-
دانش اشراقی، سپهر
نقش هنرمندان در زمان بحران تاریخی [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 91-95]
-
دانش اشراقی، سپهر
زخمهای کاغذ؛ دردهای ما یادداشتی بر نمایشگاه آثار نقاشی و طراحی های فرهاد گاوزن گالری هور، زمستان 1401 [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 158-162]
ز
-
زارعی، سجاد
واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
س
-
سالاری، مریم
تبیین جایگاه مخاطب در آثار هنرمندان زن دوره مدرنیسم (مطالعه موردی نمونههایی از آثار هریت بِکر و لورا نایت) [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 3-13]
-
سپهران، کامران
رنج در معرض نمایش؛ مطالعهای بر رنج و تروما در نسبت با آثار ساموئل بکت [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 3-11]
-
سعیدی، نیلوفر
نقدی بر اثر بدون عنوان (بدن تو میدان نبرد است)، باربارا کروگر [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 138-142]
-
سلطان احمدی، بهمن
ریخت شناسی سازهای َکرنای، ُسرنای و نَقاره درنگاره های دوران اسلامی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 25-36]
-
سلطاندوست، سهند
نقش محوری هنر در سیاست [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 65-72]
ش
-
شماس، شروین
پژوهشی پیرامون ویژگیهای زبان و بیان در نقاشی دیجیتال [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 38-47]
-
شماس، شروین
پژوهشی پیرامون شیوه های متأثر از نگارگری در آثار نقاشان معاصر ایران [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 54-64]
-
شیبانی، بینظیر
«پارودی مرگ» نقدی بر عکس «شش فوت زیر زمین» اثر دیوید استوارت [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 133-141]
ص
-
صحتی، بهزاد
رویکرد سوژهمحور در گردآوری عکسهای تبریز در دوران قاجار و پهلوی اول [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 34-44]
-
صحتی، بهزاد
عکسهای اعتراضی که جهان را تغییر داد [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 91-109]
ط
-
طاهری، سامان
«آنچه یک مؤلف است» نوشته الکساندر نهاماس [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 45-50]
-
طاهری، سامان
لنگستون هیوز: بلاغت و اعتراض [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 85-90]
-
طباطبایی، امین
ماخولیای پادشاهی مخلوع یا زنده باد تئاتر! [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 143-150]
ع
-
علیزاده، سینا
«مشکلات با پرسپکتیو: مطالعات موردی تصویرسازی ایران دورۀ قاجار» نوشته دیوید جی. راکسبورا [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 89-100]
-
عمرانی، شکیب
«چگونه یکی از تصاویرم را رسم کردم: یا مؤلف هنر مولد بودن» نوشته آدریان وارد و جئوف کاکس [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 57-65]
غ
-
غفاری، لیلا
مواجهۀ مخاطب با طبیعت در نگارۀ رسیدن همای به در کاخ همایون از منظر پدیدارشناسی موریس مرلو پونتی [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 121-124]
-
غفاری، لیلا
از رنج تا رهایی گفت وگویی با هیچا به بهانۀ برگزاری نمایشگاه «سرخی من از تو» [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 151-153]
-
غیاثی، عرفان
نورِ درونِ یخچال [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 129-132]
-
غیاثی، عرفان
بیخ چراغ: گفت وگو با جهانبخش امیربیگی [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 105-115]
-
غیاثی، عرفان
چکش مقدس [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 134-137]
ف
-
فرحبخشپور، حسین
هنر اعتراضی فمینیستی در بستر نظریه [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 3-11]
-
فلاح، هدی
تألیف در سینمای ایران؛ با نگاهی به آثار عباس کیارستمی [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 96-99]
ق
-
قیصری، محمد صادق
«زبانِ موسیقایی و شناخت» نوشته پیتر کیوی [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 86-88]
ک
-
کریمی، امیر
مقدمه: هنر، جنگ و حقیقت - تصاویری از درگیری [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 129-133]
ل
-
لاری، نیلوفر
«کیست مشتریِ فالِ مشتری؟ فالنامهها؛ فالگیری و تفأل در مقام اثری هنری» نوشته معصومه فرهاد و سرپیل باغچی [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 68-85]
م
-
مهرابی، فاطمه
«هنر اشیاء» نوشته اولگ گرابر [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 101-110]
-
موسویان، سمیه
«بازاندیشی زیباییشناسی از طریق معماری؟» نوشته بالینت وِرِش [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 66-76]
ن
-
نجاتی، نسترن
«مشکلات با پرسپکتیو: مطالعات موردی تصویرسازی ایران دورۀ قاجار» نوشته دیوید جی. راکسبورا [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 89-100]
-
نظریجو، رامتین
سهتارِ ناصرالدینشاه قاجار بهروایت احمد عبادی (پیادهسازی از نسخهی شنیداری و توضیحات) [دوره 3، شماره 8، 1401، صفحه 100-104]
-
نعیمی، سیده غزل
نقدی بر نقش ابژکتیو هنرمند و مخاطب در تئاتر امروز ایران [دوره 3، شماره 7، 1401، صفحه 125-128]
و
-
وردی، وحید
جایگاه آزادی: جکسون مک لو، جان کیج و دونالد جاد [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 119-128]
ی
-
یزدی، نرگس
واکاوی بدن-آگاهی در متد فلدنکرایس و متد تربیت بازیگرتاداشی سوزوکی [دوره 3، شماره 9، 1401، صفحه 12-24]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد